fredag 31 december 2010

Sommar

Jag avslutar med ett kort på min syster från i somras. 
Och säger därmed tack och hej, skål och så vidare. 
Inte en chans att jag är med nästa år igen, men det har varit kul så länge jag pallade detta året!
(det är väldigt typiskt mig att vara överentusiastisk i början och sen inte palla hela vägen men VÄGRA ge mig och få göra en massa stressigt på slutet.)
Men jag KLARADE DET!!!!!!

Gott nytt år!
(och just det... det kanske ser ut som att jag inte har gjort så många poster som jag borde, men faktum är att listan är komplett. Det var bara det att jag postade flera teman i samma post, i maj)

4 kommentarer:

  1. Grattis! Jag har varit impad av både din flit och din nästan alltid höga kvalite på bilderna!

    SvaraRadera
  2. Ser att du fick tokposta på slutet, men du klarade det i alla fall. Grattis!! Härligt avslut också med en sommarbild.

    SvaraRadera
  3. Grattis - imponerande!
    Själv gav jag ju upp nästan innan jag börjat :)

    Skulle du vara intresserad av en något "mindre" fotoutmaning under 2011, så är du välkommen att kolla in hos mig. Har en liten intresseförfrågan ute.

    God fortsättning på 2011!

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du är intresserad av fotoutmaningen, mer info kommer inom kort på bloggen. Och jag har frågat Tezzie som också verkar intresserad :)

    SvaraRadera